referenzen

Massimo Cosma, nat. Event & Promotion Manager,
Bacardi-Martini (Schweiz) AG

 

 

 

 

 

Marcel Gstädtner, Stv. Geschäftsleiter,
TOP LINE MARKETING

 

 

 

 

Alexandre Tièche, Marketing
Switcher SA

 

 

The Bodyscreen at Bacardi – its use in promotions gives an opportunity address our target audience in a surprising and innovative way. The interactive screen, its design of a large over dimensional Ipad creates

Intrigue and curiosity and brings the audience in direct contact with our promoters and our products. It only increased our visibility and innovative image.

 

 

We have used the Bodyscreen for a Holiday Exhibition and were very happy with the result. The Bodyscreen is a novelty on the Swiss the market. Therefore, the Bodyscreen in combination with its good promoters created a lot of attention. It is very well suited for interactive games and to collect new customer data.

 

 

 

Während des Festivalsommers 2014 wurde mit dem Bodyscreen an diversen Openairs der Schweiz das Switcherland Next Topmodel gesucht. Die gesammelten Erfahrungen sind äusserst positiv, die Interaktivität des Bodyscreens und die damit verbundene Präsenz hat bei unserer Zielgruppe das gewünschte Interesse an unseren Produkten ausgelöst. Verbunden mit Neugierde, Spass und Freude können wir diese einzigartige Möglichkeit nur weiter empfehlen.